Bilinmeyen - Aşıktan Mektup


Aşıktan Mektup


Elinde bir kağıt. Bana geliyorsun uzaktan, narin. Meraklısın hissediyorum. Senin gözlerinde dalıp gidiyorum. Bir şeyler söylüyorsun duymuyorum. "Şiir" diyorsun, ne kadar da mutlu. Kağıdı uzatıyorsun ileriye. Duraksıyorum. Elime alıyorum. Anlatmak istiyorum, anlatamıyorum. Kelimeleri seçemiyorum. "Türkçeye çevir." diyorsun "Ondan mektup geldi." Kağıdı süzüyorum geride kalan tüm bilincimle.

El yazısına bakıyorum. Beğenmiyorum, küçümsüyorum. Fransızca kelimeleri hemen tanıyorum. Heyecanla bana bakıyorsun. Yine kaybolmamak için gözlerinde, derinlerde, kaldırmıyorum kafamı.

Ve söylemeye başlıyorum:

"Saçına vuran şavk ile
Ne güzelsin sen

Gözlerinin mavisiyle
Ne güzelsin sen

İnce dudakların ile
Ne güzelsin sen

Ama yalnızım ben
Yoksun sen

Pişmanım ben
Geri gel lütfen ."

Susuyorum.

Önce kavrayamıyorsun. Karşılıklı susuyoruz. Çok beğeniyorsun. Gülümsemeni görüyorum. Bir çocuk gibisin. Sadece mutlu. Teşekkür ediyorsun. Utanç içinde susuyorum.

Çünkü ben Fransızca bilmiyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mitolojiler ve Halk Folklorlarında Karga-Kuzgun Motifi

1 - Onurdoğan: Yaver

5 - Onurdoğan: Benzediği Kadar Farklı