İhtiyacı Olan Bir Dost İçin - Kendime Mektuplar


10.09.2018

Son günlerde kendimi dış dünyaya  kapattım. Düşüncelerime ördüğüm bir duvara dönüştü duygularımla ördüğüm eski, soğuk duvar. Benim tarafımda kimse var mı ? Küçük bir umut belki.



 ___________________________________




13.09.2018

Bugün yine bir tiyatro oyunundaydım. Kötü bir oyunculuk sergiledim ancak "O" o kadar rolüne kaptırmıştı ki kendini, bir gıdım bile şüphe duymadı.

Yine kendimde istiyorum tüm spot ışıklarını. Ama elimde değil, gerçekten çok yoruldum. Huzurlu bir uykudan bile içimde bir ürpertiyle uyanıyorum artık. Ah keşke bunları başkalarına da gösterebilsem.





 ___________________________________




 17.09.2018

Uzun süredir konuşamadık. Bir çöküşteyim ama mantıklı bir sebep bulamıyorum kendime. Keşke havalar, o güzel aydınlığına kavuşsa. Ukalalık ettim. Tanrıdan mutsuz olmayı istedim. Umarım beynimin dizginlerini tekrar elime alabilirim.

Vurmalı bir müzik aleti gibi kafamda yankılanıyor sesler. Susmuyorlar. Ve yeni bir fırtına daha kopuyor. Üst üste, üst üste; bu nasıl çöküştür.

Her bulutun arkasında bir güneş vardır. Sadece yeterince yükselmek gerekir. Yükseldikçe zorlaşır yolculuk. Ama sonuç muazzam...





 ___________________________________



 08.10.2018

Onu bıraktım ve bu beni üzmüyor. Bu kadar kolay bırakmak, üzülmemek üzüyor beni.

Onunla tanıştım ve bıraktım tekrardan. Ne kolay bırakılıyor bu anılar, hayatlar, duygular.

PS: (11.10.18 - Garip varlıklarız biz. Üzülmeyi, o ağır duyguları hissetmeyi seviyoruz. Kusura bakma sana yalan söyledim. Çok üzülüyorum. Hem de saf bir üzüntü bu. Ne garip)



Uzun süre ayrı kalmamak dileğiyle,

Anıl Tan AKTAN



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Mitolojiler ve Halk Folklorlarında Karga-Kuzgun Motifi

1 - Onurdoğan: Yaver

5 - Onurdoğan: Benzediği Kadar Farklı